SAMSINERNE

Nyheder fra Samsinerne

Samsiner

Idéen med Samsineklubben er at forene engageret golfspil med hyggeligt samvær blandt klubbens kvindelige medlemmer. Forhåbentlig har rigtig mange nye

Samsinerne – en klub i klubben

Vi håber at rigtig mange nye og tidligere spillere har lyst til at være med i klubben. Alle uanset handicap er meget velkomne.

Der spilles en gennemgående turnering hver tirsdag fra april til og med september.

Vi tilstræber at mødes enten kl. 8.30 eller kl. 12, hvor der er booket tid. Holdene sættes ved lodtrækning mellem de fremmødte, så vi blandes vilkårligt. Har man ikke mulighed for at spille på et af disse tidspunkter, må man med en medspiller/markør aftale et senere tidspunkt.

Det er en hyggelig tradition, at vi den 1. tirsdag i måneden spiller 9 huller fra kl. 16, gerne et holdspil, hvorefter vi spiser og hygger os.

Vi starter ud som vanligt med i april måned at spille 9 huller (for-ni).

Som noget nyt vil vi derefter prøve at spille i 2 rækker, ikke efter hcp, men efter hvem der vil spille 9 huller, og hvem der vil spille 18 huller.  De grupper fastholder vi indtil udgangen af juni.

Ved spisemødet første tirsdag i juli kan vi evaluere og vurdere, hvordan resten af sæsonen skal forløbe.

Ved sæsonstart indbetaler man kr. 200, som går til månedlige spillepræmier, tilskud til spisninger, lidt festlighed og evt. bidrag til spil på fremmede baner. Derudover giver vi kr. 20 pr. spilledag, som ligeledes samles og uddeles til vores alles bedste. For at undgå 20ere i løs vægt, køber vi klistermærker, som vi sætter på tilmeldingslisten på spilledagen.

Mette Gjerulff har venligst sagt ja til at stå for økonomien, herunder salg af mærker. Alle opfordres til at bruge Mobile Pay.

Vi glæder os til en god sæson.