SAMSINERNE

Nyheder fra Samsinerne

Samsiner

Idéen med Samsineklubben er at forene engageret golfspil med hyggeligt samvær blandt klubbens kvindelige medlemmer. Forhåbentlig har rigtig mange nye

Samsinerne – en klub i klubben

Vi håber at rigtig mange nye og tidligere spillere har lyst til at være med i klubben. Alle uanset handicap er meget velkomne.

Der spilles en gennemgående turnering hver tirsdag fra april til og med september.

Vi mødes enten kl. 09.00 eller kl. 11.00, hvor der er booket tider. Holdene sættes ved lodtrækning mellem de fremmødte, så vi blandes vilkårligt. Har man ikke mulighed for at spille på et af disse tidspunkter, må man med en medspiller/markør aftale et senere tidspunkt.

Det er en hyggelig tradition, at vi den 1. tirsdag i måneden spiller 9 huller fra kl. ca. 15.30, gerne et holdspil, hvorefter vi spiser og hygger os.

Som noget nyt vil vi gennem hele sæsonen på almindelige tirsdage spille 12 huller i 1 række.

Ved sæsonstart indbetaler man kr. 200, som går til månedlige spillepræmier, tilskud til spisninger, lidt festlighed og evt. bidrag til spil på fremmede baner. Derudover giver vi kr. 25 pr. spilledag.  For at undgå kontanter, køber vi klistermærker, som vi sætter på tilmeldingslisten på spilledagen.

Mette Gjerulff står for økonomien, herunder salg af mærker. Mærkerne kan også købes i shoppen.

Mie Pedersen står for bestilling af mad til spil-og spise dagene.

Hellen Ingerslev står for indtastning af scorekortene hver tirsdag og andre vil afløse Hellen når hun er forhindret.

Janne Larsen – er den gennemgående person i år, og Janne står for spil-og spiseaftnerne sammen med 1 mere.

Marie Stouby står for vores 1 dags tur.

Marianne Duelund er ansvarlig for 2-dagsturen den 3. – 4. september.

Annette Rytter er ansvarlig for vores julefrokost den 26. november.

Vi glæder os til en god sæson.