PINK CUP

støtter Pink Cup

Nyt fra Pink Cup udvalget – for både mænd og kvinder

Pink Cup er en landsdækkende golfturnering til fordel for brystkræftsagen arrangeret af Støt Brysterne, Kræftens Bekæmpelse. Pink Cup turneringen har tidligere udelukkende været for kvinder, sådan er det ikke i år og fremover, idet både mænd og kvinder spiller med og mod hinanden.

TUSIND TAK TIL ALLE DE GODE SPONSORER, DER VAR MED TIL AT STØTTE OP OM PINK CUP TURNERINGEN 2024.

Samsø Golfklub vil gerne takke følgende sponsorer:

Forplejning

• Superbrugsen Tranebjerg
  • Dagli Brugsen Mårup
  • Restaurant Skipperly

Præmier

• Depotet
  • Kræftens Bekæmpelses sponsorer
  • Randers Fjord Golfklub

Øvrige virksomheder

• Acowa
  • Klinik for Fodterapi
  • Home Samsø
  • Samsø Tømrer Team
  • Historiefortæller Lena Bjørn
  • Stort antal af private personer

Samsø Golfklub samlede ca. 12.000 kr. ind til Kræftens Bekæmpelse til Pink Cup turneringen. Tak for støtten.

Lotteri

Vi trækker allerede lod sidst i april i år, og sælger lodder fra shoppen fra 8 maj. Du kan med det samme checke om du har vundet på gevinstlisterne på opslagstavlen i klubhuset, og du kan indenfor shoppens åbningstid få udleveret evt gevinster.

Vi siger 1000 tak til alle sponsorer, der velvilligt har støttet op om lotteriet ved at donere mange flotte præmier. Du kan se en liste med sponsorer her: TUSIND TAK TIL ALLE DE VELVILLIGE SPONSORER

Hvis du ønsker at være med til at arbejde for Pink Cup ”støt brysterne” (også gerne mænd), så kan man sende en mail til janne-bjoerg@larsen.dk eller tage kontakt til Hellen, Tina eller Janne.

Vh Pink Cup udvalget:

Hellen Ingerslev