Samsoner 2022

Hej Samsoner

Så starter endnu en dejlig golfsæson og dermed også Samsonerne.
Vi sender derfor en kalender for sæsonen ud HER, vel udarbejdet af Formanden Tonny Sørensen.

Vi starter op den første onsdag i April, altså d. 6. April med en god omgang Skibberlabskovs og denne første match er sponsoreret af Lasse’s Auto og Murerfirma Søren Sørensen & Søn ApS.

Da det ikke er alle der kommer forbi klubhuset inden da, er tilmeldingen selvfølgelig en mulighed på denne mail eller ved at sende en SMS til Jesper på 51332747.

Hvis der er nogle der kender nyligt startede golfspillere der kunne tænke sig at deltage i Samsonerne, så sig det endelig til en i bestyrelsen for Samsonerne, så de kan komme med på mail listen. Husk ALLE er velkomne i vores lille klub.

Vi glæder os alle sammen til at ses igen til godt hygge og samvær og selvfølgelig en masse god omgang golf.

Med venlig Hilsen

Jesper R., Rasmus, Jesper N. & Tonny